Meer info

BMMAlunch : Florence Coppenolle

Florence Coppenolle
Chief Communication & CSR Benelux ENGIE Group

Hoe kan een organisatie in het oog van de storm haar imago en reputatie beschermen? Hoe kan een merk zichzelf versterken ondanks een crisis?

Hoe kan het zijn rol, zijn positie als merk definiëren in het dagelijks leven van de mensen? Hoe kan het zijn legitimiteit als merk versterken en de band met de klanten nauwer aanhalen tijdens de crisis? Welke lessen moeten marketing- en communicatieteams hieruit trekken?

De spreekster van de dag zal deze vragen beantwoorden en uitleggen hoe ook in een crisissituatie een gestructureerde, geruststellende en verankerde oplossing kan worden gevonden.

Florence Coppenolle studeerde af aan de ULB en de Louvain Management School. Ze is actief in de politieke communicatie en kan bogen op een ruime ervaring inzake crisismanagement, wat haar tot een doorgewinterde specialiste maakt. Ze werkt al zeven jaar binnen de ENGIE-groep. Haar missie? Informatie doorgeven, nieuwe ideeën bouwen om producten en diensten te promoten in een positieve en engagerende context.

Conferentie in het Frans.

Activiteit

55,00€ Inclusief BTW Leden   75,00€ Inclusief BTW Uitgenodigde niet-leden

Share this Post: